No s'ha trobat res

Disculpes, però no s'han trobat resultats. Potser cercar us ajudarà a trobar una entrada relacionada.

Comença el tercer trimestre del curs

Avui comença el tercer trimestre del curs 2012-13.
Tots els tallers es posen de nou en marxa. Recordem que en el cas del Taller de Fotografia s’inicia la part de Photoshop, tractament d’imatges digitals.
Per aquest trimestre tenim prevista una mostra conjunta de tots els alumnes que proposarà una reflexió i revisió del Moderisme a dia d’avui. Ja us n’anirem informant.
També sabrem el resultat del projecte Escriu-me un quadre dels nens i nenes dels tallers infantils de Dibuix i Pintura en col·laboració amb la biblioteca.
Inaugurarem el mural que estan realitzant els nois del grup jove del taller de Dibuix i Pintura al Casal de Joves.
Tenim prevista alguna sortida i alguns tallers extres.
De tot plegat us n’anirem informant però de moment ja podeu anar fent boca visitant l’exposició de la Finestra al cafè del Coro, mostra de fotografia dels alumnes d’Aula Visió sobre el Modernisme a Sentmenat, eescobrireu autèntiques joies del nostre poble.
Us animem a seguir connectats al Taller d’Art també al Facebook, http://www.facebook.com/tallerdart.desentmenat, per què amb el bon temps els colors reviuen i també la nostra activitat continua.